Isnin, 3 Oktober 2016

Panduan Lengkap Resepi Putu Piring, Putu Bambu Dan Aneka Putu Untuk Bisnes Dirumah




Assalamulaikum Semua....

Ramai yang bertanyakan kami tentang resepi putu bambu atau putu piring dan bagaimana cara untuk menghasilkan putu yang sedap dan menarik.  Kali ini kami ingin memperkenalkan Panduan Lengkap Resepi Putu Piring, Putu Bambu dan Aneka Putu, yang dihasilkan oleh rakan kami Chef Hairul, samada untuk hidangan keluarga mahu untuk dijadikan perniagaan bagi menambah pendapatan.


Panduan ini didatangkan dalam bentuk DVD dengan resepi dan langkah demi langkah untuk mudah difahami.

Apa yang menarik, perniagaan putu sememangnya mempunyai permintaan yang tinggi dan keuntungannya sangat lumayan serta amat mudah untuk diusahakan.

Sebenarnya idea panduan lengkap putu ini datang dari bekas peniaga putu di rumah baru beliau. Dan kebetulan kawan emak beliau dan kenalan online juga merupakan bekas peniaga putu. Dari tunjuk ajar mereka dan beliau perbaiki lagi dengan pengalamanbeliau bekerja di hotel. Maka terhasillah resepi putu yang lebih sedap, lembut dan halus ini.

Jiran rumah beliau dan peniaga makanan memuji putu beliau. Kata mereka "Putu  Hairul, lebih sedap dari yang dijual dikedai". Tidak sia-sia beliau menghabiskan masa lebih tiga bulan mengolah dan memperbaiki resepinya. Walaupun bahan-bahan ditambah, namun margin keuntungan putu tetap tinggi iaitu hampir 300%. Wowwww. 



Testimonial Pembeli Sebenar



Contoh Kejayaan Bisnes Putu




Nak Tahu Besar ke Untung Bisnes Putu?

Keuntungannya bisnes putu hampir 300%. Jika anda jual menggunakan 5 kilo tepung beras sehari, anda boleh untung RM3 ribu sebulan. Jika anda jual 50kg, mau untung RM30 ribu. Memang lumayan. Tidak hairanlah Puan Juriah sanggup menjual putu bambu sahaja kerana keuntungannya memang lumayan seperti gambar diatas.

Anda Juga Boleh Kembangkan Bisnes Putu

Permintaan putu memang tinggi. Sebab itu MD putu bambu world mampu membuka banyak cawangan dengan pendapatan yang lumayaan setiap bulan. Anda juga boleh mengembangkan bisnes putu seperti MD food ini. Ia tidak lagi mustahil dengan panduan lengkap rahsia putu yang lengkap ini. Di dalam panduan lengkap ini anda turut diajar strategi bisnes putu yang hebat.

Siapa Hairul Yang Nak Ajar Anda Nie



Untuk maklumat lanjut untuk mendapatkan DVD ini, sila berkunjung ke website Chef Hairul



Aneka Produk Lain Yang Kami Pasarkan