Rabu, 13 Mac 2013

Al-Fatihah Buat Wira-Wira Negara


      Hari ini, bilangan wira negara yang telah terkorban menjangkau bilangan 10 orang.  Semuanya hanyalah angkara nafsu politik semata-mata.  Yang menjadi dalang, haruslah ditangkap dan harus pula dipertanggungjawabkan ke atas kematian wira-wira negara tersebut.

     Buat keluarga mangsa, hanya salam takziah dari kejauhan yang dapat kami di Pusat Jualan Dapur Akok ucapkan.  Tidak lupa juga ucapan terimakasih dari kami di atas jasa-jasa mereka dalam menjaga keamanan negara kita walaupun terpaksa mengorbankan nyawa mereka.  Sesungguhnya kami sebagai rakyat Malaysia,   turut berbangga di atas apa yang telah mereka lakukan kepada nusa dan bangsa.

      Di negara mana-mana sekalipun, keamanan adalah satu aset yang paling berharga sekali.  Tanpa keamanan, tidak mungkin anda dan kami dapat membaca blog ini, atau berniaga bagi mencari rezeki untuk keluarga tersayang.

        Fahamilah, mereka yang terkorban, bukanlah sengaja ingin menunjuk hero.  Tetapi mereka juga insan yang mencari nafkah secara halal untuk menanggung keluarga yang tersayang.  Amat pilu sekali, bila mengingatkan anak-anak kecil yang ditinggalkan, atau terpaksa berjauhan dari keluarga.  Dan apatah lagi, jika ayah dan ibu tercinta hanya menyambut kepulangan jenazah.

         Untuk itu, sama-samalah kita menghadiahkan Al-Fatihah buat mereka yang terkorban.  Nama dan jasa mereka semua pasti akan terpahat di dalam sejarah negara, dan kekal abadi di dalam hati setiap rakyat Malaysia yang cintakan keamanan.

         Akhirkata, buat wira-wira negara, TABIK HORMAT dari kami, Pusat Jualan Dapur Akok.  Kami akan sentiasa berada di belakang kalian semua.

Aneka Produk Lain Yang Kami Pasarkan