Jumaat, 20 September 2013

Acuan Akok Tembaga [ Akok Bujur ] 7 Lubang

acuan akok tembaga
Acuan Akok Tembaga 7 Lubang

Harga :


Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut.


kos Penghantaran :


Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut


 spesifikasi produk :


Bilangan lubang:
7 biji
Material acuan:
Tembaga
Ukuran:
akan dikemaskini

 keterangan :


Untuk pengetahuan semua, pihak kami telah memberhentikan pengeluaran acuan akok tembaga 8 lubang dan telah menggantikan dengan acuan akok tembaga 7 lubang, beserta tutup.  Ini adalah kerana ramai yang menghubungi kami dan bertanyakan produk berkenaan.

Pengeluaran acuan akok 7 lubang beserta tutup, adalah lebih efisien kerana, selain dari boleh digunakan untuk oven ( tanpa tutup ), ianya juga boleh digunakan secara tradisi dengan menggunakan arang atau sabut bagi pengeluaran kecil-kecilan.

Ramai yang telah menghubungi pihak kami dan bertanyakan jika kami juga turut memasarkan acuan akok jenis tembaga untuk kegunaan mereka yang telah mempunyai oven, sama ada oven yang dibeli sendiri atau yang mendapat bantuan dari pihak jabatan kerajaan mahupun swasta atau orang perseorangan.

Ramai juga yang bertanyakan kepada kami jika kami mengeluarkan dapur akok moden yang 'sepasang'.  Untuk pengetahuan umum, pihak kami tidak megeluarkan dapur akok moden yang sepasang.

Oleh itu, bagi pelanggan kami yang bercadang untuk belajar membuat kuih akok, maka pihak kami mencadangkan agar dapatkan acuan akok tembaga terlebih dahulu kerana ia lebih menjimatkan untuk tujuan pembelajaran.

Dengan itu, pihak kami telah mengambil inisiatif di atas permintaan ramai, untuk turut memasarkan acuan akok jenis tembaga.

Kepada pelanggan kami dan para pengunjung blog kami yang telah mempunyai oven dan berminat untuk membeli acuan akok tembaga, di harap dapat menghubungi pihak kami untuk maklumat lanjut dan tempahan



Aneka Produk Lain Yang Kami Pasarkan